// تحلیل چاکرای ششم (چشم سوم)//sunup
فناوري اطلاعات و ارتباطات
// تحلیل چاکرای ششم (چشم سوم)//sunup
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 13:46

 

تحلیل چاکرای ششم (چشم سوم)

خودشناسی | تحلیل چاکرای ششم (چشم سوم)
این چاکرا برای ادراک و فهم و برای فهماندن مطلبی به اشخاص دیگر ساخته شده و کاربرد بسیار زیادی در زندگی روز مره شما داره حالا در ادامه با نحوه کار با این چاکرا آشنا می شید.
 

اول از همه بیام ببینیم چاکرای چشم سوم کجاست. اگه مطلب قبلی (تحلیل چاکرای چهارم – قلبی) رو خونده باشید نقطه زین اسبی saddle point رو یادتون میاد حالا به وسط ابرو هاتون تو آینه نگاه کنید، وقتی از سمت پیشانی به سمت بینی میاین یه مینمم داریم و وقتی از گوشه چشمی به سمت گوشه چشم دیگر میریم یه ماکسیمم که باز هم نقطه تلاقی این دو اکسترمم دقیقاً چاکرای چشم سوم شماست.

حالا بیاین با هم حسش کنیم این چاکرا رو، اول این پاراگراف رو تا آخر بخون بعد کارایی که گفته رو انجام بده:

خوب چاکرای چشم سوم کارش ادراک و فهموندن هست؛ حالا چشم هاتون رو ببندید و روی یک تصویری تمرکز کنید بعد سعی کنید با همون چشم بسته انگشتتون رو ببرید به مرکز چیزی که دارین تصور می کنین و ببینید چی میشه.

خوب احتمالاً انگشت همه شما به چاکراتون یا همون وسط پیشونیتون برخورد کرد. به همین سادگی شما چاکرای چشم سومتون رو حس کردین.

حالا بیاین باهم به کاربردای این چاکرا بپردازیم.

تا حالا شنیدین حتماً که می گن فلانی چشم زخم میزنه یا می گن چشمش شوره!

خوب راستش این مطلب هم یجورایی خرافه هست و هم یه جورایی واقعیت داره. همونطور که میدونین انسان قادر هست انرژی مثبت و منفی خودش رو به دیگران ساطع کنه. محل ساطع کردن این انرژی چشم سومه. اگر کسی چاکرای چشم سومش فعال باشه و از اون تو مسیر مثبت استفاده کنه معمولاً آدمیه که اطرافیان بهش می گن خوش یمنه یا خیر خواهه و اگه کسی هم از این چاکرا استفاده منفی کنه بهش می گن چشمش شوره یا بد یمنه؛ اما ثابت شده که واقعاً خر مهره در این موارد کاری انجام نمیده:دی!

خر مهره یا چیزهای مشابه این که شما با اعتقاد اونها رو خریداری می کنید و در گوشه و کنار خونه یا ماشینتون میذارید در اصل یک جسم بیشتر نیستند. خیلی هاتون الآن دارین میگین نه ما جواب گرفتیم ازش، خوب حالا بذارید بگم اون چیزی که به شما جواب داده چی بوده.

شما وقتی به چیزی اعتقاد پیدا می کنی در اصل و اساس، انرژی بدن خودت رو داری زیاد می کنی وقتی با اعتقاد راسخ خر مهره ای رو توی خونه میگذاری بدن شما، روح شما و انرژی های شما به سمت و سویی سوق داده می شه تمامی انرژی های منفی رو دفع می کنه و شما فکر می کنید که اثر اون خر مهره هست. مثالی که میتونم براتون بزنم مثال قرصهای تلقینی هست که توی بیمارستان ها به بیمارهای ناامید می دن و اثر تلقینی اون باعث بهبود حالشون میشه. در اصل ذهن شماست که می تونه مقابل انرژی های منفی مقاومت کنه.

حالا بهتره کم کم به خودتون و انرژی های درونیتون ایمان بیارید و ببینید که ذهن شما قادره تمام اطراف شما رو بسازه؛ چشم های انسان بر اساس نظریه قوم مایا، محدود شده و چیزهایی که می بینه شاید 10% کل اتفاقات و وقایع باشه. چیزی که شما رو به ادراک تمامی اتفاقات و وقایع اطرافتون می رسونه چاکرای چشم سوم شماست. بهش ایمان بیارید و باهاش کار کنید.

حتماً اشخاصی که مطالب من رو میخونن فیلم راز رو دیدن. اون فیلم تماماً به این مطلب می پردازه که شما مثبت فکر کنید و همه چیز رو مثبت تصور کنید. بله این کار باعث باز شدن و قوی شدن چاکرای شما میشه.

پس از این به بعد ذهنتون، افکارتون و کلامتون رو مثبت کنید تا چاکرای ششم یا چشم سوم شما به بهترین حالت خودش برسه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،